måndag, augusti 01, 2005

Får väl slänga ihop nåt efter allt förbannat tjat...

Ja det tjatas mycket om att man ska skriva här... Just nu har jag inget speciellt att komma med, men ska väl slänga ihop något iaf.

Det var första dagen på jobbet idag, och det var väl bra. Nackdelen var dock att mina skor känns mer som ett par skor av sten eller något liknande. De är stenhårda, man får skoskav av dem, och ont i fötterna om man står för länge. Jag väl skaffa någon sula eller liknande för att eliminera smärtan, eller iaf minska den lite. ;)

Det var väl i stort sätt vad jag hade att säga. Inte för att jag tror att nån bryr sig, men nu har jag iaf skrivit något, så nu kanske tjatet minskar något. Nu måste jag iaf jag lägga mig om jag ska komma upp till jobbet imorgon.

God natt med er!

Inga kommentarer: