torsdag, augusti 25, 2005

MP3 på jobbet...

MP3 är något jag uppskattar stort. På jobbet är det hur skönt som helst att ha nåt eget att lyssna på, då det bara spelas en massa skräp på radion.
En nackdel är dock det begränsade utrymmet på 512 mb jag har (skulle gärna vilja ha någon med hdd på, men har lite ont om pengar för att lägga ut på en sådan). Lite på grund av lathet har jag inte bytt musik på den så ofta, så nu har jag lyssnat på bl.a. Sugarhill Gang - Rapper's Delight och Timbuktu - Det löser sig i några veckor. Det känns att det blivit dags att förnya sig lite tills nästa arbetsvecka, men då är frågan bara vad man ska lägga in.


Nu måste jag sova, men jag kommer att fylla på detta när jag sovit och jobbat, om inte annat. Under tiden kan ni gärna ge förslag på vad som ska smyga sig in i min mp-130.


// Softarn

- To be continued -

2 kommentarer:

Anonym sa...

juelz santana - there it go (the whistle).. troligtvis världens bästa låt just nu.. D.I.P.S.E.T. Bitch!

Anonym sa...

Håller med! Har också mp3 på jobbet, men mest för att slippa allt surr och skitsnack.

Death Cab For Cuties "Plans" är väldigt skön att ha i lurarna!

Jsut nu har jag även Bob Dylan, Håkan Hellström, System of A Down, Peter Gabriel, Eminem, Anthony and the johnsons samt en gammal Blind Melon-platta. Fast jag har ju 1GB.