fredag, augusti 05, 2005

Tröttnat på radio som...

... spelar dålig musik och till hälften består av reklam?

Visst kan man lyssna på egen musik från skivsamlingen, men ibland är det skönt att bara låta någon annan välja musiken, och även få höra lite nya sköna låtar.
På det stora vida nätet finns det mängder av webradiostationer att välja bland, för alla smaker. Men det finns inte så många svenska stationer.

Gillar du musik inom genrerna Dance, Trance, Pop och Rock ska jag tipsa om en bra, reklamfri svensk station vid namn Radioseven. De spelar inte bara ny musik, utan spelar även äldre klassiker man aldrig glömmer.
Radioseven är inte bara en nätradio, utan även en community där du kan dela med dig av din musiksmak genom att tipsa och rösta på låtarna som spelas. Sedan kan man se vad för musiksmak de andra medlemmarna har genom att titta in statistiken på vad de har röstat på musiken som har spelats. Du kan prata med programledarna och alla andra medlemmar på sidan. Vill du önska en låt, skicka en hälsning eller kanske bara säga något till en av de störtköna programledarna är det ingen tvekan om att du ska ringa eller maila.

Adressen är www.radioseven.se och jag hoppas vi ses där!

Det var väl allt för mig ikväll, för nu ska jag komma på något att äta innan jag svälter ihjäl.
Ha det! // Softarn.

Inga kommentarer: